piątek, 7 lipca 2017

Sukienka Boho // Boho dress


Witajcie moje słoneczka!
Dzisiaj prezentuję Wam jedną z moich ulubionych sukienek na lato w stylu Boho. Jak już wiecie kocham podkreślać talię paskiem, a ta sukienka była w pakiecie z paseczkiem taliowym. Piękny satynowy materiał sukienki, mieniący się na słońcu. Do sukieneczki założyłam czarne szpilki firmy CCC oraz torebkę pikowaną również firmy CCC. 
W sukience można również chodzić bez paska, taką opcję również Wam prezentuję na poniższych zdjęciach. 
Sama sukienka w sobie jest bardzo wystawna, zatem biżuteria wedle uznania, ja dodałam jedynie bransoletkę Svarowskiego oraz moje ulubione kolczyki.
Która wersja Wam się bardziej podoba? Ta ze wstążką, czy może bez? 

Piosenka na dziś:



Ściskam Was mocno i całuję

~~~

Wasza Micia  
 













4 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że wygląda jak koszula nocna :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor sukienki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka śliczna, ale trochę przypomina mi koszulę nocną - może przez materiał :))

    OdpowiedzUsuń