sobota, 3 czerwca 2017

Sportowa stylizacja Adidas


 
Witajcie moje kochane!
Tak dawno już tu nie pisałam, że aż zapomniałam jaka to wielka przyjemność była prowadzić tego bloga. Z racji tego, iż wyprowadziłam się z Polski i nie miałam już stałego dostępu do komputera, zaniechałam pisanie notek. Lecz teraz, gdy już wszystko się unormowało i czuję, iż moje życie wewnętrzne nabrało więcej równowagi, mogę powrócić tu do Was z wielką przyjemnością. Może nawet i dzisiaj uda mi się kupić laptopa, gdyż na moim netbooku pisanie oraz poruszanie się jest bardzo wolnym procesem, zbyt negatywnym dla moich delikatnych nerwów.
Dzisiaj prezentuję dla was mój sportowy look na każdy dzień. Biel i czerń od zawsze są moim zestawem, który jeszcze po dziś dzień mi się nie znudził. 
A Wam jak podoba się taka stylizacja?
 
Piosenka na dziś:
Luis Fonsi - Despacito
 

 

Buziaki i dużo pozytywnej energii 
~~~
przesyła Micia 
 











4 komentarze:

  1. Bardzo przyjemna stylizacja :) oo ja też mieszkam za granicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustownie dobierasz ubiór:) podobaja mi sie te zdjecia:) cieszyny sie ze wrocilas😘

    OdpowiedzUsuń