piątek, 30 czerwca 2017

Koktajlowa sukienka na wesele // Cocktail dress for the wedding



Witajcie moje perły! Sezon na weselicha czas - start!
Dzisiaj prezentuję Wam moją ulubioną stylizację weselną. Piękna koktajlowa sukienka na weselę ozdobiona mieniącymi się kryształami. Do tego pudrowe sandałki firmy CCC również przyozdobione cyrkoniami. Wesoła dziewczęca stylizacja na słodko. Dzięki przepięknym kamieniom na sukience, nie potrzebujemy dodatkowej biżuterii na szyję. Ładnie wyeksponowana szyja i delikatny dekolt, który nie jest wyzywający. Do tego delikatny makijaż w odcieniach brązu albo beżu dopełni całość stylizacji.
 Jestem pewna, że w takiej sukience każda z Was wyglądałaby nieziemsko. 
Jakie jest Wasze zdanie na temat tej sukienki?

Piosenka na dziś:



Całuję Was mocno
~~~
Wasza Micia














8 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piekny, ale ja preferuje inne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ci w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś tak piękna że sukienka staj się nie widoczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor sukienki ładny, pasuje do twojej karnacji.. ale czegoś mi tam brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sukienki w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń