wtorek, 20 czerwca 2017

Czerwona sukienka ZARA // Red dress



Witajcie moje perełki!
Dzisiaj prezentuje Wam elegancką stylizację z udziałem sukienki firmy ZARA. Jej z pozoru prosty krój, pasuję niemal do każdej figury, ja zaś kocham podkreślać talię paskiem,czy też wstążką. Buciki jakieś z bazarku, taka sroka ze mnie od urodzenia, więc gdy je tylko zobaczyłam od razu dodałam je do mojej kolekcji. Pochmurna pogoda za oknem, spowodowała słabą jakoś zdjęć, więc jakie są takie są, nie zraziłam się i postanowiłam Wam je pokazać. Co sądzicie o takiej eleganckiej czerwonej sukience?


Piosenka na dziś:


Czy Wy również kochacie słuchać stare przeboje?


Zapraszam Was na mój profil Instagram: https://www.instagram.com/miciaaa93/
 
Buziaki i śle Wam dużo pozytywnej energii
~~~
Wasza Micia










7 komentarzy:

  1. Wyglądasz idealnie w tej sukience, trzeba przyznać że czerwony do Ciebie świetnie pasuje. Lubię sukienki z Zary, za każdym razem jestem zadowolona z ich jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty masz figure! :o
    Pozazdrościć! A sukienka ma mega kolor. Właśnie szukam czegoś w tym odcieniu na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka śliczna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaka jesteś piękna i ta figura :) Modelka :)
    Super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń