wtorek, 30 sierpnia 2016

Stylizacja na wesele || styling wedding




Chcialabym Wam dzisiaj zaprezentowac stylizacje na wesele. Piekna basniowa suknia idealnie pasuje na taka okazje. Czerwona kokarda jest dodatkiem, jak i ozdoba do calosci kreacji. Sukienka jest tak wystawna sama w sobie, iz nie potrzebujemy dodatkowej bizuterii, aby wygladac olsniewajaca. Oczywiscie kazdy moze dobrac cos pod swoj gust. Czarne szpilki z elementem koronki i dolaczylabym jeszcze mala czarna torebke na lancuszku. Ja preferuje czerwone paznokcie pod kolor kolardy, chociaz zwykly french rowniez spelnialby swoje zadanie. Moje kochane co myslicie o takiej stylizacji weselnej? 


Piosenka na dziś: 
Adiemus -Enya



Zapraszam Was na mój profil Instagram:
https://www.instagram.com/miciaaa93/ 

Całuję Was mocno
~~~
Wasza Micia














29 komentarzy:

  1. Sukienka sama w sobie jest śliczna ale wydaje mi się jakby Cię pogrubiała.
    Będąc panną młodą nie chciałabym aby ktoś z moich gości miał biały element na sukience (chociażby i biały dół) ponieważ to biel jest w tym dniu moim kolorem :)Ale to tylko moje zdanie, każdy ma inne więc się nie przejmuj.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka całkiem fajna ale np nie dla mnie bo w takim fasonie się bardzo źle czuję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest bardzo ładna i pięknie wyglądałaś :) Super buciki! A co do białego dołu, to ostatnio miałam podobną sprawę. Kupiłam na wesele sukienkę z białą górą i niebieskim dołem, a nie pomyślałam o tym, o czym pisze koleżanka 2 komentarze wyżej. Na szczęście panna młoda nie miała nic przeciwko :) Super!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. całość wygląda bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej sukience <3
    Jest taka bajeczna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej sukience jak wyjęte z bajki. Buty tez bardzo mi się podobają , ja niestety nie mogłabym takich ubrać ze względu na mój wzrost.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pasuje mi jakoś ta sukienka n wesele , jest piękna ale w pierwszej kolejnosci skojarzyła mi się z przebierankami do łóżka ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka nie do końca w moim stylu, ale nie da się ukryć, że jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka mi się nie podoba, nigdy bym takiej nie ubrała i jeszcze ta kokarda :) no nie w moim guście a i Ciebie strasznie pogrubia i wyglądasz jak kobieta w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kokarda jest zbędna, a sukienka trochę jak dla małej dziewczynki. Tak jak w pierwszym komentarzu, sukienka cię pogrubia.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience, chociaż też mi się wydaje, że biel zarezerwowana jest w takim dniu dla panny młodej.

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka nie w moim stylu,ale fajne buciki!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka nie w moim stylu, jakoś do mnie nie przemawia, ale buty za to fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, sukienka strojna sama w sobie. Mamy trochę inny gust, ale Tobie w niej bardzo ładnie. Buty mnie urzekły *_*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty masz świetne! <3
    Super blog! Zapraszam również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz:)
    Ja nie mogłabym ubrać takiej sukienki, bo nie mam do niej warunków, że tak powiem;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pierwszy rzut oka wydała mi się koszulą nocną. Ładnie się prezentuje, kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. trochę Cię niestety pogrubia, ale i tak widać, ze jesteś mega szczuplutka. cudowne włosy, jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka nie w moim stylu, wolę raczej mniej wyzywające stroje. Kwestia gustu.
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty mnie zachwyciły, są absolutnie prześliczne <3
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się prezentuje, kolorki też super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka bardzo ładna ale jak dla mnie trochę za dużo w niej czegoś. Buty to strzał w dziesiątkę- piękne! :)

    OdpowiedzUsuń