piątek, 5 sierpnia 2016

Stylizacja na imprezę // Styling for a party













Dzisiaj prezentuję Wam jedną z moim stylizacji na imprezę. Jest to dość odważny outfit. Drapieżności i pazura dodają tu bardzo wysokie czarne szpilki, które idealnie komponują się z koszulową elegancką bluzką. Same ubrania są w sobie wystawne, więc już nie dodawałam żadnej biżuterii. Bluzka była dla mnie za szeroka w pasie, dlatego też założyłam czarny pasek ze złotymi skrzydłami. Czarna pikowana torebka, również ze złotymi dodatkami pięknie  harmonizuję z paskiem. 



Piosenka na dziś:
Eva Cassidy - Fields Of Gold


I jak Wam się podoba moja stylizacja na imprezę? A czy Wy moje kochane zakładacie takie odważne 15cm szpilki na dyskotekę, czy wolicie raczej płaskie buty typu baletki?


Całuję Was mocno
~~~
Wasza Micia


24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :) Super stylizacja, faktycznie odważna :) Buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na imprezę zawsze obowiązkowo szpilki! :D Inaczej chyba by mnie zadreptali haha :P Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie nogi! Do samego nieba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Raczej ubieram buty na płaskim, bo bardzo bolą mnie stopy po szpilkach. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja :), mam identyczną torebkę :P tobie też się ją ciężko zapina jak jest wypchana?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Piękną masz figurę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne buty:) Generalnie nie lubię zakładania czarnego pod białe, ale tutaj nawet fajnie się to komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę n Twoją buźkę to przypominają mi się lalki, którymi się kiedyś bawiłam, jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz,szpilki są super ale 15cm to dla mnie za dużo;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty cudowne w moim guście, jak najbardziej^^ bluzka również ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale laseczka no no no! Tylko z Tobą iść na imprezę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna dziewczyna :)

    http://immeji.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli wychodzę potańczyć, to jednak wybieram coś po środku jeżeli mowa o butach, nie za wysokie aby faktycznie dać z siebie wszystko i tańczyć i wybawić się jak najwięcej ale też nie płaskie aby noga ładniej wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobną torebkę ;)
    Świetnie kochana wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wygladasz kochana! Swietna stylizacja :) Bardzo mi sie podoba :) Buty fantastyczne! Ja sama uwielbiam szpilki i czesto w nich chodze, równiez z tego wzgledu, ze jestem niska :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylazacja i uroczę buciki

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie w tym wyglądasz :) A buty są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń