czwartek, 18 sierpnia 2016

Maxi sukienka na lato // Maxi dress for summer

Witam Was moje drogie po tygodniowej przerwie. Właśnie mój urlop dobiegł końca i już siedzę za biurkiem w pracy. Na komórce mam problem ze wstawianiem postów, więc cieszę się z mojego powrotu do pracy, gdyż mogę Wam coś wstawić, nabazgrać i o sobie przypomnieć. 

Ostatnio czytałam książki Maybe Someday i Ugly Love, które gorącą polecam wszystkim romantyczkom (wyciskacze łez).  Ja nadal wierzę w taką prawdziwą miłość o jakiej piszą w  romantycznych książkach i nie poprzestałabym na związku w którym tego uczucia nie ma.

Deszczowa pogoda za moim oknem, więc żeby nie dać się ponuremu stanu, piję kawa za kawą mając nadzieję, iż nie zasnę przed monitorem. A w głośnikach gra Griffin Peterson, który ma głos jak anioł, bardzo uspokaja mnie jego muzyka.

Dzisiaj miałam przyjemność obejrzeć film "Nowożeńcy" na cda.pl i naprawdę nie spodziewałam się, że to będzie taka dobra komedia, aż mi się humor poprawił.  Chociaż jak dla mnie ta miłość między nimi była bardzo toksyczna, lecz wiem że ta przemoc była wymyślona na potrzeby filmu, mimo to scena z popielniczką była jak dla mnie zbyt ostra.

W dzisiejszej stylizacji wyglądam jak al'a Pani Zebra, ale jak wiecie kocham zwierzęta, więc zeberki są jak najbardziej w porządku. Baletki kupione w CCC, piękne czarne koronkowe, lecz bardzo niewygodne. Myślałam, że się rozchodzą, lecz jednak nie i nadal robią mi rany. Zatem nadają się jedynie do zdjęć. Torebkę dostałam od jednej z moich siostrzyczek parę lat temu, i tak się stało, że była hitem zeszłego lata. Cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu i naprawdę czułam się w tej sukience wyjątkowo. Taka odskocznia od codziennych czarnych legginsów. A Wy co o niej myślicie ?





 












Piosenka na dziś:
Griffin Peterson - Maybe someday



Zapraszam Was na mój profil Instagram:
https://www.instagram.com/miciaaa93/ 

Całuję Was mocno
~~~
Wasza Micia

28 komentarzy:

  1. Rewelacyjna ta sukienunia! Idealnie dobrana torebka :)

    zapraszam do nas na nowy pościk :) kisses!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obu książek nie czytałam, ale nie jestem pewna czy tak chętnie też bym za nie sięgnęła. Ta pogoda potrafi dobić człowieka, właściwie przed nami już bliżej jesieni niż dalej. Stylizacja super i bardzo do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo do ciebie pasuje, wyglądasz ślicznie :) torebka z frędzlami również przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna sukienka. długość i paski dodają jej uroku :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas taka pogod na zmianę i trochę to się odbija na mojej migrenie :/ stylizacja piękna dobrze wyglądasz w takich długich sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Piękna jest ta sukienka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka :) Z ciekawości - ile masz wzrostu? Na zdjęciach wydajesz się bardzo wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz! Śliczna i pomysłowa sukienka :) Powrót do pracy pewnie był trochę ciężki... I cieszę się, że mimo pracy napisałaś nowy post :) Fajnie, że polecasz ten film :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja zeberka <3 Masz super figurkę :D

    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna sukienka <3 Pięknie kochana w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za zeberka, ale Ty w niej ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    Zapraszam: https://z-igly-widly.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award_22.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna i masz cudną figurę :) Bardzo ładnie Ci w sukienkach tego typu. Podobają mi się strasznie, ale zazwyczaj biorąc w sklepie sukienkę maxi nawet jak podniosę wieszak z nią do góry to i tak ciągnie się po podłodze :D Także nawet najwyższe szpilki by mi nie pomogły, ale uparłam się, że jak upatrzę już cudną maxi to powędruję z nią do krawcowej!
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ma bardzo fajne zdobienia przy dekolcie i tył też jest fajnym urozmaiceniem, bo takich zupełnie prostych sukienek nie lubię :( zresztą na takiej figurze jak Twoja wszystko dobrze wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo do Ciebie ta sukienka pasuje, a ta góra fajnie się komponuje z całością.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja, cudownie wyglądasz :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post! Thank you for sharing.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjećia, uwielbiam maxi sukienki, zazdroszczę figury,

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów u mnie na blogu .Zapraszam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! suknia jak najbardziej w moim guście :-)

    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń