piątek, 29 lipca 2016

Weselna czarna sukienka // Wedding black dress


















Piosenka na dziś:
Seweryn Krajewski - Wielka Miłość



Tak prezentowałam się na weselu mojego szefa. Nie chcę wstawiać zdjęć z restauracji, ponieważ uważam, iż to było zbyt prywatne przyjęcie. Czy Wy moje kochane, założyłybyście czarną suknię na wesele, czy raczej wybieracie te kolorowe?  Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
Ps. przy tej piosence zawsze mam łzy w oczach...


Całuję Was mocno
~~~
 Wasza Micia

38 komentarzy:

  1. Pieknie wygladalas ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancka sukienka :) też w tym roku idę na wesele, sukienka, w której pójdę jest w kolorze miętowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka, cudna! Pozdrawiam!
    Www.teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna jest super!;) oczywiście, że poszłabym ;) Pięknie wyglądałaś ;) Pozdrawiam
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponoć nie powinno się nosić czerni na wesela, to kolor żałobny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że właśnie sama wahałam się czy założyć czarną, ale lubię przełamywać schematy, więc się odważyłam, sama nie patrzę na schemat typu czarny kolor sukienki na pogrzeb i studniówkę, albo że na wesele nie można założyć białej sukienki, bo Panna Młoda :) eee tam :D

      Usuń
  6. Również kiedyś założyłam czarną sukienkę na wesele z białym bolerkiem. Było to jednak już dość dawno, chyba nawet jeszcze byłam nastolatką i nie miałam pojęcia o tym, że na wesele nie powinno się iść w czarnej sukni ani w białej. Teraz gdy o tym wiem, to raczej nie zdecydowałabym się na ten kolor. Aczkolwiek oczywiście Ty wyglądałaś pięknie. +Obserwuję jako aknezz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka! Bardzo się cieszę, że przełamałaś ten schemat "nie dla czerni na weselach" :) Bardzo dobrze, że to zrobiłaś, bo wyszło perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże, jaka Ty jesteś śliczna ♥
    ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądałaś! mam nadzieję, żę dobrze się bawiłaś! :)
    Zaprszam do mnie:
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna sukienka :)
    Świetnie wyglądałaś :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, Ty w obcaskach masz ze 190 cm :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna sukienka!
    Świetnie wyglądałaś! :)
    Ja zazwyczaj wybieram te kolorowe na wesela. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladalas pięknie;) nie zdecydowałabym się na czarny kolor, ale co kto lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG!!! wyglądasz szałowo!! Gwiazda :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym nie ubrała czarnej sukni na czyjeś wesele :D. Chyba, że byłoby mi bardzo szkoda, że para młoda bierze ślub :P

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow *.* Ta suknia jest rewelacyjna! Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie razem wyglądacie, a sukienka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jest przecudoooowna!
    obserwuję i zapraszam xx

    darcia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna suknia, pasowała na wesele. Ja jeszcze nie miałam czarnej sukienki na żadnym weselu, ale tylko dlatego, że takiej nie mam ;) Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna :D! ale dla mnie musiałaby mieć prosty dół :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna sukienka, a jaka figura! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. posągowa piękność
    rewelacja ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz jak milion dolarów $$$ !! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka piękna ale wydaje się że troch ogranicza ruchy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam Cie do LBA, więcej szczegółów dowiesz się u mnie na blogu http://believeedreamss.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę przyznać, że wygląda wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zjawiskowa :) Pięknie wyglądałaś, pięknie oboje wyglądacie :) Sukienka jest cudna, idealna dla Ciebie :) Świetnie się prezentowałaś :)
    Jeśli chodzi o sukienki na wesele, ale nawet i inne okazje, to u mnie zależy to od pory roku. W lato i na wiosnę, a nawet wczesną jesień wybieram kolorowe sukienki, natomiast w zimę raczej ciemniejsze kolory :)
    I piękna piosenka, również ją bardzo lubię :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka idealnie dopasowana do Pani :) Nie lubię tego typu ubrań, ale na Pani leży i prezentuje się świetnie. Jest Pani wysoką kobietą, czy mi się wydaje? :D Tak czy ten krój sukienki bardzo wydłuża :P Piękna z Was para ^^ Jako, że mam 15 lat nie byłam na zbyt wielu weselach, ale jak idę to w kolorowych. Rzeczywiście raczej czarny nie pasuje na tak wesołe wydarzenie, ale nie w tym przypadku :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz pięknie!
    Osobiście chyba nie zdecydowałabym się na czerń, ale nigdy nie wiadomo haha

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wybrałabym ani białej, ani czarnej sukienki. Po prostu, uważam, że nie wypada :) Ale zauważyłam, że czarne opcje są wybierane coraz częściej. Twoja jest nietypowa, bo dodatkowo długa.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe rozcięcie na plecach :) Wyglądałaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja pewnie zdecydowałabym się na czerwień :)
    Pięknie się prezentowałaś , kobieco i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, wyglądałaś bardzo elegancko i kobieco. Przepięknie ta sukienka na Tobie leży :)
    Ja jednak przy wyborze kreacji na wesele unikałam wyboru czarnej, choć wiele kobiet miało całkowicie czarne sukienki na przyjęciu.
    Chciałam kupić bordową, ale nigdzie takiej nie mogłam znaleźć i padło na złotą z czarnym gorsetem. Na kolejne wesele założyłam całkowicie czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń