czwartek, 21 lipca 2016

Stylizacja na każdy dzień, humorek i pogodę // Styling for each day and the weather



Już dawno nie wstawiałam tu swojej stylizacji, więc oto dzisiaj właśnie to robię.  Tak oglądam te zdjęcia i śmiać mi się chce z tych moich minek i poz. Mam świadomość, że żadna tam modelka ze mnie nie będzie, ponieważ ja bardziej lubię się wygłupiać prze obiektywem, niż idealnie pozować, bo nawet jak próbuję, to i tak wychodzi ze mnie karakan. Akceptuję siebie i to jak wyglądam oraz mam dystans do siebie i znam swoje wady. Wiem, że nie mogłabym inaczej wyglądać, ponieważ kto wtedy byłby mną? Wszystko jest na swoim miejscu, chodzić potrafię i jakoś tam stanąć, więc grzechem by było mówić, że coś jest ze mną nie tak. Wiem, że za często robię "duże oczy" do zdjęć, ale chyba to zostało mi z dzieciństwa, jak byłam mała i koleżanka non stop przed zdjęciem mówiła: "duuuzie oczy i dziubek" i taki był wtedy nasz sposób na piękne zdjęcia (w naszym mniemaniu). Czasami zostają nam schematy, które powtarzaliśmy tak często w naszym życiu, że robimy je po dziś dzień. U mnie zawsze był taki problem (oczywiście to żaden problem, lecz błahostka, która jest wręcz śmieszna), iż gdy tylko ktoś robił mi zdjęcie, bądź nagrywał kamerą (na przykład na weselu) to ja wybuchałam  śmiechem (podobno to przez stres), dlatego jestem skazana na siebie i robieniu zdjęć samowyzwalaczem, bądź przez kogoś kogo dobrze znam i się przy tej osobie nie krępuję. Wyobraźcie sobie jak muszą wyglądać wszystkie nagrania z wesel, gdzie pojawia się moja osoba (taki błazenek ze mnie trochę, klaun, śmieszka). Ale cóż, cech charakteru się nie wybiera, więc nie ma sensu dyskutować na ten temat i rozważać, czy śmiech w nieodpowiednich sytuacjach jest dobry, czy zły, gdy jest niekontrolowany. 

Wracając do zdjęć, przedstawiam Wam mój ulubiony ubiór na każdy dzień, czyli wygodne legginsy i luźna bluzka. Ostatnio podobają mi się wisiorki noszone ciasno  na szyi, a jak pamiętacie kocham serduszka, zatem jest to idealne dopełnienia mojej kreacji. 












Moje kochane, napiszcie jak Wam się podoba ten zaprezentowany przeze mnie strój dnia.Może jakieś dodatki do tego byście dodały? Ja na co dzień nie noszę biżuterii, gdyż uszy mnie bolą, nawet po założeniu srebrnych kolczyków. Ale zdecydowanie pierścionki z czarnym akcentem, pasowałby idealnie do całości.

Ps. dopiero teraz zauważyłam różową miseczkę mojego pieska, więc wybaczcie za te moje niedopatrzenie oraz nie bądźcie, zbyt srogie dla mnie


Piosenka na dziś:
Modern Talking - Cheri Cheri Lady  


Całuję Was i ściskam mocno
~~~
Wasza Micia

31 komentarzy:

  1. Ładny zestaw :) Ja dodałabym cos na ękę - zegarek lub bransoletkę :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i efektownie! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) Strasznie fajna bluzka, napiszesz z jakiego sklepu? Ja uwielbiam bransoletki, więc jeśli chodzi o biżuterię ten element bym dodała :)
    Świetna piosenka na koniec! Słuchasz może starej muzyki?
    Pozdrawiam!

    PS Dziękuję, że zajrzałaś do mnie i zapraszam częściej. Ja tutaj z pewnością będę wchodzić i obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bluzkę dostałam od siostry, ona chyba kupiła ją w Szkocji :) A co do starej muzyki, to kocham stare przeboje :)

      Usuń
    2. Świetna jest ta bluzka :)
      To tak jak ja - uwielbiam starą muzykę, nawet sprzed 30-40 lat :)

      Usuń
  4. Stylizacje takie na luzie lubię najbardziej :) Bo oto chodzi by zawsze było wygodnie :)
    Będę tutaj wpadać częściej :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się zdjęcia. Zarażasz dobrym humorem :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny naszyjnik - jest teraz bardzo modny :) mega pozytywne zdjęcia :)
    Www.teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Być sobą to podstawa! Lubie pozytywne twarzyczki, bo przynajmniej z nimi nie ma czasu na nude, czyż nie? Eee tam, nie zmieniaj się! Sama nie potrafie stać jak ten "kołek" i pozować, raczej jestem ruchliwą osobą:D Stylizacja super - kolorystka w sam raz :) Lubie takie! Brakuje mi tylko bucików :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie bardziej wole ogladac zdjecia gdzie ktos sie wyglupial (tak jak zawsze ja robie XD) niz pozowanie i nasladowanie jakichs slawnych modelek. Moim zdaniem jestes przepiekna i zdjecia sa godne wielu okladek wiec mozesz spokojnie zostac modelka kochana!
    Stylizacja swietna do niej zalozylabym tylko jakies wygodne buty i biegla na miasto! Uwielbiam takie wygodne stylizacje :D
    Obserwuje masz naprawde swietnego bloga i widac ze jestes super osoba! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Dodałabym jakąś bransoletkę ;p

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylówka! :) podoba mi się też Twój choker! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pozytywnie! Masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie pozytywne zdjęcia, wprawiają mnie w świetny nastrój :D
    Śliczna bluzeczka :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, mają w sobie coś ;) Bardzo spodobała mi się bluzka, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i wygodna stylizacja, sama ubieram się tak podczas wolnych dni albo nawet do pracy :) wyglądasz ślicznie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta bluzeczka;) w ogóle uwielbiam koroneczki ;)

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, iż masz do siebie dystans i nie wstydzisz się tego. Powiem tobie, że o wiele lepiej ogląda się zdjęcia na których się wygłupiasz. Myślę, że w pewien sposób odzwierciedlają to jaka jesteś. Stylizacja świetna, bluzeczka jest genialna !;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto i na luzie! Pozdrawiam serdecznie!
    Miłego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygodnie i ładnie za razem :). Za miseczkę w tle się na pewno nikt nie obrazi, a zdjęcia są świetne, takie naturalne i wesołe :D.

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny strój :) O widzę dobrą nutę w utworze, akurat z tego utworu zawsze mieliśmy śmiechy na imprezie :D A co do miseczki, oj tam - ja to bym chyba musiała wszystko z pola rażenia usuwać, bo u mnie po całym domu jak nie miska to rozsypane królicze żarcie, bo królik pan i władca domu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przed zdjęciami zawsze powinnaś być sobą i się wygłupiać, bo takie wychodzą najlepiej :)
    Stylizacja świetna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, że masz do siebie dystans to najważniejsze. Zarówno podoba mi się twoja stylizacja, bardzo przypadła mi do gustu. Uwielbiam legginsy, zawsze wygodnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń