poniedziałek, 25 lipca 2016

Stylizacja al'a wodna nimfa // Styling al'a water nymph



Pamiętam jako mała dziewczynka uwielbiałam oglądać bajkę pt. Dzwoneczek i tego typu bajki Disneya. Był to czas, w którym mogłam się przenieść do zaczarowanego świata wróżek, księżniczek i wodnych nimf, które zawsze miały piękne kolorowe sukienki i wyglądały bajecznie. Chyba prawie każda z nas, chciała być taką księżniczką i biegać w cudownej sukni po podwórku.
Kiedyś nawet moja siostra wystroiła mnie do zdjęcia, które można było przesyłać na adres redakcji czasopisma pt. "Księżniczka" , którą byłam wierną czytelniczką. Co tydzień, była wybierana nowa dziewczynka, której zdjęcie umieszczano w gazecie. Niestety, tak wyszło, że Paula nie wysłała zdjęcia (już nie pamiętam z jakich powodów), a ja nie doczekałam się mojego wizerunku w gazecie. Tak oto moje marzenia prysły, jak za dotknięciem magicznej różdżki. Mimo wszystko kolekcjonowałam każdy numer "Księżniczki" i zbierałam dodatki, które zapewne po dziś dzień leżą na strychu. 
Stylizacja inspirowana niespełnionymi dziecięcymi marzeniami o byciu księżniczką, lecz sukienka bardziej przypomina mi kreację dla wodnej nimfy, zatem tak zatytułowałam dzisiejszy post.












Piosenka na dziś:
Pocahontas - Kolorowy Wiatr
 




Koniecznie dajcie znać jak podoba Wam się wodna nimfa, która wyszła na ląd.
Czy Wy również czytałyście "Księżniczkę" ?

Ściskam Was mocno
~~~~
Wasza Micia

32 komentarze:

  1. musi być piękna jak się kręcisz,wtedy się rozkloszuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz - jak prawdziwa nimfa wodna w tej zwiewnej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna maxi, pasują ci takie kiecki :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pasuje do Ciebie ta sukienka! Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, tylko jak to nimfa wodna, to mogłaś zrobić to gdzieś nad wodą.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor sukienki :) Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwiewnie i uroczo :) Kocham tą piosenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, naprawdę świetna sukienka! Naprawdę taka bajkowa :) Ja, kiedy byłam mniejsza też lubiłam takie księżniczkowe czasopisma, a piosenkę którą wstawiłaś uwielbiam, tak samo jak film :) Pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak słodko wyglądasz jak wyciągnięta z bajki :)
    Sukienka jest boska :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka bardzo nie w moim stylu ;) Ale ja również jako mała dziewczynka uwielbiałam oglądać bajki o księżniczkach, przebierać się w sukienki i w ogóle. Piosenka Kolorowy wiatr - uwielbiam! <3 Obserwuję ;)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam Księżniczkę :)
    Piękna sukienka i wspaniale w niej wyglądasz :) Cudny kolor - taki wakacyjny :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiałam! Śliczna sukienka, super zdjęcia*.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wyglądasz!
    Sukienka jej kolor bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście że ja też czytałam ta gazetkę i musiałam mieć każdy numer ! ;D wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylówka :D sukienka baaaaardzo efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mój styl, ale lubię cieniowania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w tej sukience, do twarzy ci w tym kolorku ;) Piękna z Ciebie kobieta ;) obserwuje ;)
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna sukienka :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie prysły, faktycznie wyglądasz jak nimfa! :) Pięknie Ci w takich kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your outfit, it's such a pretty gradient!

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  22. wow świetnie wyglądasz, jak z baśniowej historii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej. Fajna stylizacja :) Wyglądasz na wysoką, ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna sukienka, ale jak wodna nimfa, to sesja powinna nad wodą być. A tu bardziej taki leśny elf się pojawia :D
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja, uwielbiam takie sukienki!
    Pozdrawiam,
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny kolor tej sukienki, uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna sukienka :) bardzo lubiłam tą piosenkę jak byłam mała :)

    OdpowiedzUsuń