poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Kremowa marynarka na każda okazję // Cream jacket for every occasion

Dzisiaj zaprezentuję Wam moją nową ulubioną marynarkę, którą dostałam od mojej najstarszej siostry Ani (dziękuję Ci jeszcze raz - wiem że czytasz moje bloga). 

Jestem takiego zdania, iż zabawa przy robieniu zdjęć i prowadzeniu bloga jest najważniejsza. Nawet teraz jak patrzę się na te zdjęcia, to mam banan na twarzy, gdyż śmieszą mnie te miny oraz pozy i czuję się jakbym oglądała kogoś innego. 
Wracając do żakietu, jest on fantastyczny, nawet pasuję na zwykłą bluzkę, przy czym dodaję elegancji.  


 





A tu moja nowa bluzka, którą kupiłam w sh za parę złotych. Nie zwracajcie uwagi na mój czarny stanik, gdyż kocham czarną bieliznę i inne kolory zakładam tylko na ważne okoliczności typu wesele, gdzie już do sukienki dopasowuję kolor bielizny. Lecz na co dzień jak napisałam wyżej tylko black. Nie interesuję mnie czy to estetyczne, czy też nieschludnie. Żyję się tylko raz i może nie pogniewacie się na mnie za te moje fanaberie.













Kolejny mój nabytek, pastelowa bluzka z dużym dekoltem, pod którą założyłam zwykły biały podkoszulek (a i dla nerek jest ciepłej, jak to mówi moja mama) . Na zdjęciu może nie wyszła najkorzystniej, ale uwierzcie, iż na real jest przepiękna w stylu greckim. 




 Najwygodniejsze buciki jakie miałam na lato. Kupiła mi je moja mama, która mnie cały czas rozpieszcza i obsypuję ciuchami, aż nie nadążam robić zdjęć w nich na bloga. 
Pierwszy raz jak je przymierzyłam, to mówię: "o nie! przecież to dla starszej pani, wiesz że nie są w moim stylu", a gdy tylko poszłam w nich do pracy, to się zakochałam: skórzane, solidnie wykonane, a co najważniejsze komfortowo się w nich czuję. Chyba zrobię sobie tatuaż : "Matka wie najlepiej" i postawię jej pomnik w ogródku (do czasu, aż mi nie zajdzie za skórę). Czasami lepiej wygląd postawić na drugim miejscu i stawiać na wygodę. 



Moje kochane napiszcie mi czy przy kupnie butów i ubrań, kierujecie się wygodą czy też wyglądem.
I co sądzicie o tych butach?



Piosenka na dziś:
Belle Perez - Hello World



Ściskam Was mocno
~~~
Wasza Micia

 

23 komentarze:

  1. fajna ta marynarka,podoba mi się jej długość, bo z tego co widzę jest nieco dłuższa niż typowe marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żakiecik jest super :) Ja zdecydowanie kieruję się wyglądem :) A buciki nawet ładne, choć przyznam szczerzę, że nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta marynarka podoba mi się chociaz sama takich nie noszę ;) świetnie wyglądasz.
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Piękna jest ta marynarka :)
    Buciki też mi się podobają :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię to w marynarkach, że do wielu stylizacji pasują, są świetne, a i również lubię czarną bieliznę hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, mialas super zabawę z robienia zdjęć w pracy:) Jestes bardzo pozytywną osóbką. A martynarka, o boze, jest identyczna jak moja i podejrzewam, że to nawet ta sama!!! Kupilam ją w sklepie używanym i trochę zwężałam u krawcowej, wiec jest na mnie opieta, ale tez ją uwielbiam:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowa recenzje:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka i żakiecik bardzo mi się spodobały ^^ Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Marynarka jest świetna! Bardzo elegancka, ma ładny kolor i świetnie na Tobie leży. Sama uwielbiam marynarki. Twoja jest naprawdę piękna :)

    Zapraszam na nowy wpis: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna marynareczka - idealna do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A po co te czarne ramiączka! Geyzie się ale marynarka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna marynarka , piękny nagłówek bloga.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygoda przede wszystkim :) Sama porzuciłam uwielbiane przeze mnie szpilki na rzecz balerin.
    Marynarka cudnie podkreśla talię ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta marynarka i biała bluzeczka super. Ja przy zakupach kieruję się głównie tym, czy będzie mi w tym wygodnie bo wiem, że jeśli kupię coś ładnego ale niezbyt wygodnego to potem będzie leżało w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna marynarka!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  15. hej, te buty prezentują się na prawdę nieźle! żakiet świetny, uwielbiam taliowane ciuchy

    co do wyglądu i wygody. jeśli coś jest brzydkie i wygodne nie biorę, jeśli coś jest ładne i niewygodne też nie biorę - po prostu szuka swojego ideału dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna marynarka! I to prawda, że mamy wiedza najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna marynarka :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglądasz w każdej stylizacji. Ostatnio też kupiłam buty, które nie są jakieś niezwykłe pod względem wyglądu, ale są bardzo wygodne i idealne do pracy, czy na uczelnię :) przy kupnie ubrań staram się kierować wygodą, ale też zwracam uwagę na wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty ważne, że wygodne :D fajny żakiecik ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  20. elegancka stylizacja i widać ,że jestes opalona :)

    OdpowiedzUsuń