poniedziałek, 9 maja 2016

White top and leggings or plain outfit for each day

Tak myślałam, jaką stylizację mogę Wam zaprezentować.  I doszłam do wniosku, że nie pokazywałam Wam mojego podstawowego sportowego stroju, który jest najczęściej przeze mnie ubierany. Jest to zwykły biały top i czarne legginsy. Nie lubię nosić zbędnych dodatkowych dodatków, typu duże kolczyki, bransoletki i zegarki, więc zaprezentuję prawdziwą siebie i nie będę obczepiała się biżuterią, jak to robię na potrzeby zdjęć. W legginsach chodzę codziennie, tylko komponuję je z różnymi bluzkami, na przykład do pracy zakładam różne koszulę, zaś na miasto bardziej sportowe koszulki, czy też zwykłe topy. Kiedyś chodziłam tylko w jeansach (nie wiem czy poprawnie napisałam nazwę), lecz gdy tylko założyłam po raz pierwszy legginsy, to już do nich nigdy na stałe nie wróciłam (sporadycznie raz na parę miesięcy może założę jeansy). Najbardziej cenię sobie wygodę, a zawsze jeansy mnie uwierały. Myślałam, również nad kupnem tregginsów, ponieważ słyszałam od dziewczyn, że są wygodne i przylegają do ciała jak legginsy. 
Tak odbiegając od tematu, byłam na koncercie zespołu IRA. Wspaniałe uczucia, które mnie ogarniały, czuję je aż do teraz. Moim marzeniem jest iść na koncert Dżemu, lecz bez Ryśka to by chyba nie było to samo... Za oknem jest tak piękna pogoda, że aż serce mnie boli, że musze siedziec w biurze. A w weekend zajęcia florystyczne, więc dopiero za pół miesiąca będę miała dwa dni wolnego (oby pogoda dopisała, bo nie chce ich zmarnować na siedzenie w domu). 

Piszcie, czy Wy również lubicie taki wygodny prosty look ?

~~~~

So I thought, how can you show styling. I came to the conclusion that it was showing you my basic sports outfit, which is the most I dressed. It is a plain white top and black leggings. I do not like to wear unnecessary additional additives such large earrings, bracelets and watches, so I will present the real self and I will not obczepiała the jewelry, as I'm doing this for filming. The leggings I walk every day, just compose them with different blouses, for example, to work assume different shirt, and the city more sports shirts or simple tops. I used to go only in jeans (do not know if I wrote the name correctly), but as soon as I put the first time, leggings, it's them never returned permanently there (sporadically every few months can bet jeans). Most appreciate the convenience and jeans always hurting me. I thought also buying tregginsów, because I heard from the girls that are comfortable and cling to the body like leggings. So deviating from the topic, I was at a concert band IRA. Great feelings that swept over me, I feel it until now. My dream is to go to a concert jam, but without Rysio it would probably not be the same ... Outside, the weather is so beautiful that her heart hurts me that I have to sit in the office. A weekend classes florist, so only a half months I had two days off (hopefully the weather was fine, because I do not want to waste them on a seat in the house). 

Let me now, if you also like the simple look comfortable?


 

 

 

 

 

 


Piosenka na dziś :
Ira - Ona jest ze snu
 

1 komentarz:

  1. jesteś śliczna i masz super figurę :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń