poniedziałek, 30 maja 2016

Sukienka pastelowy róż z elementami czarnej koronki

Witajcie moje kochane ! 
Dzisiaj zamieszczę obiecane zdjęcia, które zrobiłam będąc w niedziele u babci. Pogoda w weekend dopisała, jest fantastycznie, tak gorącą, a ja w takiej pogodzie najlepiej się odnajduję. 



W piątek mamy juwenalia, więc mam nadzieje, że słoneczko również zawita w ten dzień na niebie. 
Odliczam dni do 14 czerwca, ponieważ przyjeżdża moja siostra z siostrzenicą, z tego powodu biorę urlop w pracy. 
Na zajęciach florystycznych w sobotę, robiłyśmy torebeczki ślubne. Dla mnie to było niepraktyczne zajęcie, gdyż wolałabym zdecydowanie poćwiczyć bukiety  ślubne, gdyż nie słyszałam, by ktoś preferował iść z torebką do ołtarza, zamiast z bukietem. Lecz musimy iść z narzuconym nam programem szkolnym - niestety. Edukacja szkolna jest dla mnie nie tyle co śmieszna (bez skutku można doszukiwać się sensu i logiki w programach nauczania,nie wspominając o praktycznej wiedzy, niezbędnej do życia, jakichkolwiek podstaw), lecz aż żenująca i najlepiej będzie, gdy zostawię ten temat bez komentarza (szkoda nerwów) .




Staram się pić dużo płynów, szklanka wody, bądź rumianek, czy mięta co pół godziny, z tego powodu cały czas latam do łazienki, też tak macie? Przy takich upałach, obowiązkiem jest wręcz zwiększyć spożywanie płynów i oczywiście nie chodzi mi tu o napoje alkoholowe typu piwo (jestem abstynentką i nigdy nie będę popierała tej trucizny) , najlepsza czysta przegotowana woda.
Wczoraj robiłam bezglutenowe babeczki Raffaello  z kaszy jaglanej. Czasami bierze mnie przeogromna ochota, na coś słodkiego, wtedy taki deserek jest zdrowym rozwiązaniem problemu.

 

Zdjęcia w pastelowej sukience i zamszowych czarnych szpilkach z CCC : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Piosenka na dziś:

Des'ree - I'm Kissing You

1 komentarz: