piątek, 13 maja 2016

Połączenie czerwonej marynarki, z granatową koszulą w paski, czyli elegancki ubiór do pracy

Chciałabym najpierw podzielić się z Wami moim powitaniem świtu, który co ranka przypomina mi, o najważniejszej zasadzie życia:


~~~~
Kieruj swe oczy na ten właśnie dzień, 
Bo on jest życia istotą. 
Na jego krótkiej drodze leżą wszystkie prawdy i realia twojego istnienia: 
Szczęście dojrzewania, 
Chwała działania 
Przepych piękna. 
Bo Wczoraj niczym innym jest jak snem, 
A Jutro tylko wizją. 
Lecz dobrze przeżyte Dziś uczyni każde Wczoraj snem szczęśliwym, 
I każde Jutro wizją nadziei. 
Dlatego kieruj swe oczy na ten właśnie dzień. 
Takie jest powitanie świtu…
~~~~
– Kalidas


Stylizacja, którą w tym poście zamieszczę, pasuję na wiele okoliczności. Do pracy biurowej, ale również mogłabym ubrać się tak na różne uroczystości typu: chrzciny, czy komunia. Nie każdemu może przypaść do gustu połączenie czerwieni z kolorami granatu, lecz ja lubię przełamywać schematy. Sezon na spódniczki, uważam za rozpoczęty. Właśnie czuję jak słoneczko grzeję mi w plecy - coś na dobry początek weekendu. 
Dzisiaj jest piątek 13stego, dla mnie jest to dzień szczęśliwy, już od dawna uważam 13stke za liczbę szczęśliwą (tak na przekór wszystkim, kiedy to na obiadach w podstawówce byłam numerem 13 ). 
Jutro w moim mieście mamy Noc Muzeów, więc może po zajęciach florystycznych, wybiorę się na małe zwiedzanie. Właśnie mam do Was kochane pytanie, czy chciałyście, żebym zamieszczała moje prace florystyczne? Czy byłyście zainteresowane obejrzeniem moich prac, które wykonuję w weekendy (zamiast chodzić po imprezach, wybrałam takie robótki właśnie ręczne), dajcie znać w komentarzach. A teraz całuję Was mocno i życzę miłego weekendu!

  
 
 







Piosenka na dziś:
Sonique - Sky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz