poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Wiosenny LOOK - czyli kto potargał moje kwiaty we włosach ?

Kwiaty we włosach potargał wiatr, po co więc wracasz do tamtych lat? Zgubionych dni nie znajdziesz już, choć przejdziesz świat i wszerz i wzdłuż...
Ostatnio przez parę dni śni mi się, a może raczej męczy mnie przeszłość, głównie osoba i negatywne związane z nią emocję oraz cała otoczka negatywnej scenerii. Nie wiem czy sny mają jakieś znaczenie, czy to tylko zbiór szczątek myśli z naszej podświadomości, które gdzieś tam owładnęły nasz umysł i teraz wracają,odnawiają się i domagają się naszej uwagi. Sprawa snów jest dla mnie do tej pory niewyjaśnioną zagadką. Lecz częste powtarzające się sny, muszą o czymś świadczyć. A wy moje kochane jakie macie zdanie na ten temat ?
Weekend zleciał mi bardzo szybko, w sobotę poszłam na kurs kasy fiskalnej, byłam zawiedziona,gdyż dowiedziałam się,że tego samego dnia miałam zajęcia florystyczne i ominęła mnie nauka robienia bukietów oraz bransoletek ślubnych i  kwiatów w butonierce. Byłam zła na siebie, że wybrałam kurs, który i tak nie był mi potrzebny, gdyż nie jest związany z moją obecną pracą,lecz po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, iż kasy nie stoją tylko w sklepach spożywczych, ale również w kwiaciarniach, w której to chce spróbować pracy w przyszłości. Praca biurowa nie jest moją wymarzoną, nie czuję się spełniona siedząc przy komputerze i w papierkach, więc ciągle poszukuję mojego wymarzonego zawodu -  "Szukajcie, a znajdziecie"(Mt7). Zaś w niedziele przesiedziałam na typowej nudnej teorii florystycznej 7 godzin. W między czasie znalazłam czas na zrobienie zdjęć do postu, gdyż już pora wstawić coś na bloga. 
Motywem przewodnim jest wiosenna sukienka w kwiaty firmy ZARA. Jestem wysoką dziewczyną,więc będę musiała ją trochę przedłużyć koronką, gdyż jest zdecydowanie zbyt krótka, żeby wyjść na miasto. Co wy o niej sądzicie ? Lubicie takie sukienki w kwiaty ?
Sukienka prezentuję się tak:

 

 

 

 

 

 


 

 

Piosenka na dziś:

Czerwone Gitary - Kwiaty we włosach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz