piątek, 25 marca 2016

My dog - my love... Minnie !


Cały dzisiejszy post chciałabym przeznaczyć mojej małej miłości - Minnie.


Minnie to mój pies, suczka, która ma 3 lata. Może najpierw opowiem wam historię z jej imieniem.
Chodząc jeszcze do liceum, marzyłam by mieć pieska maltańczyka, już nawet wybrałam jej imię Candy ( cukiereczek - coś w tym stylu) i zaczełam odbywać poważną rozmowę z moim tatą, która była bardzo krotka. Stanowczo nie zgodził się na psa (kto będzie wyprowadzał , karmił - że jestem nie odpowiedzialna) i tak oto prysły moje marzenia o Candy. Pamiętam jak długo jeszcze miała ustawioną na tapecie w telefonie zdjęcie maltańczyka (na laptopie również), gdyż wierzyłam bardzo mocno w moc przyciągania. Później na studia wyjechałam do Warszawy,więc bez zgody rodziców mogłam mieć zwierzaczka  i na moje 19 urodziny pojechałam po moje maleństwo.
Tylko wspomnę, że już od dłuższego czasu kupowałam niezbędne rzeczy tj. miska, kocyk - siedlisko, nie mając nawet pojęcia czy tak naprawdę jakiegoś psa będę mieć . Przejdę do meritum sprawy, więc pierwszy dzień - wołałam na nią Candy, ona zaś nic nie reagowała, dlatego postanowiłam zmienić jej imię. Zaczęłam poszukiwania w sieci, wymieniając po kolei imiona znaleziona na forach. Gdy przeczytałam na głos Minnie (czyt. Mini) ona momentalnie podniosła głowę i  zerwała się ! Wybrała tę imię . I tak zostało (chociaż na początku nie podobało mi się i ciężko było mi się przyzwyczaić ) do dziś. Kto w dzieciństwie nie oglądał, albo chociaż nie kojarzy bajki Myszka Miki ? Dopiero po jakimś czasie (pare miesięcy) zorientowałam się, iż dziewczyna Mikkiego... nazywa się Minnie!

 

Teraz załączę parę zdjęć pieska, chociaż wiem jak bardzo ona nie lubi zdjęć. Zawsze gdy usłyszy dźwięk robionego zdjęcia, bądź zauważy migawkę zaraz ucieka, albo chowa się pod kocyk. Jaki to paradoks, gdyż na wielu zdjęciach co robię w domu, bądź nagrywając wideo dla sióstr (które mieszkają w Szkocji i nagrywam im ciągle relacje z mojego życia, by było na bieżącą)  mój pies jest zawsze gdzieś w kadrze. Pewnie to będzie nieciekawy post dla osób, które nie lubią psów, albo zwierząt (bądź rasy York Terrier - wiele moich znajomych mówi, że to szczur - wolą duże psy) .

  

 

 

 

 

 

 

 

A wy macie jakieś zwierzątka ? Bądź chciałyście mieć ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz