środa, 23 marca 2016

Dzieci - najczystsze pozytywne wibracje

Witajcie moi mili !
Oto moja siostrzenica Aiza, wspaniale maleństwo, dzięki któremu mogę bez ograniczeń uśmiechać się, mój mały bąbelek, za którym tęsknie co dnia, gdyż niestety zamieszkuje inna planetę, no dobra, może i nie planetę, tylko inny kraj, lecz dla mnie to również coś odległego. Tutaj mamusia przywiozła jej nowa zabawkę( zawsze w dzieciństwie marzyłam o takiej kuchni,lecz nie było na to pięniążków, jak to mówiła mama "drogi gips" - oczywiście moje dzieciństwo wspominam wspaniale, kiedyś napiszę o tym osoby post ). Już w wakacje, ta księżniczka do mnie przyjedzie i będziemy chodzić razem na lody. Zawsze kochałam dzieci, są bardzo fascynujące, szczere , prawdziwe, bezinteresowne... cieszą się każdą chwilą, są tak ciepłe i mogłabym je obserwować bez końca( taki mój punkt do obserwacji). Aiza bardzo szybko się uczy i chłonie każde słowo, które jest często powtarzane, a ma niecałe dwa latka. Więc odliczamy dni do wakacji i przylotu gości... 
A wy za kim najbardziej tęsknicie? 

  



 
 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz